poniedziałek, 18 lipca 2011

Czwarta inwestycja - Bux

Witam,

Tym razem zająłem się buxem. Ogólnie jest to strona na której codziennie mamy do wyklikania daną ilość reklam, za które ostajemy wynagrodzenie.

Firmą jaką się zająłem jest incrasebux.com . Przedstawiam podstawowe informacje dotyczące firmy :



Informacje "dla początkujących":
Twój klik: $0.007
za klik poleconego: $0.004
dzienna liczba linków: 5
Minimum do wypłaty: $2.00; $5.00; $7.00; $10.00
czas wypłaty: 30 dni roboczych
Metody wypłat: AlertPay, PayPal

Natomiast inwestując 3,5$ otrzymujemy konto Veryfied na 365 dni. 
Dzięki tej małej inwestycji stawki się zwiększają i inne.
 
Informacje "Veryfied":
Twój klik: $0.008
za klik poleconego: $0.004
dzienna liczba linków: 5
Minimum do wypłaty: $2.00; $5.00; $7.00; $10.00
czas wypłaty: 0 dni 0 minut 0 sekund (klikamy wypłać i od razu wypłaca)
Metody wypłat: AlertPay, PayPal

We firmie każdy początkujący może wypłacić 10 $ przy koncie Veryfied możemy wypłacić 20 $ oraz 150 % kwoty zainwestowanej.
Co ważne w firmie tej można wykupywać poleconych (wynajmować na 30 dni) Którzy klikają i dla Siebie i dla nas. Cena takiego jednego poleconego to koszt 0,43 $ Dla konta Veryfied oraz 0,50$ dla początkującego. 

Jak widać z powyższych danych wypłatę można dostać jak i pieniądze można inwestować z AlertPay oraz PayPal. Ja mam konto na PayPalu i każdemu polecam ten serwis.
Aby się zarejestrować wystarczy kliknąć w poniższy baner: 
Naszym numerem konta stanie się nasz adres email. Polecam poczytać po prostu zawartość strony...

Odnoście inwestycji : 
Zakupiłem konto Veryfied oraz zainwestowałem 7 $ w poleconych. 
Za 7 $ zakupiłem 16 poleconych
Łącznie na inwestycję przeznaczyłem 10.50 $ Czyli 30 zł 

O aktywności poleconych będę pisał co jakiś czas, aby przedstawić ich opłacalność.


Dzisiaj notka bardzo ogólna ale mam nadzieję, że osoby czytające załapały o co chodzi, jeżeli macie jakieś prośby co wytłumaczyć piszcie w komentarzach.

Pozdrawiam.




2 komentarze:

  1. To Ci powiem, że wtopę zrobiłeś. Bo po zweryfikowaniu możesz wypłacić max $7 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie wyczytałeś takie informacje ? Ja czytając w Purchase Upgrade wyczytałem, że można 20 $ + 150 % inwestycji.

    OdpowiedzUsuń