poniedziałek, 11 lipca 2011

Wkład początkowy - KOKOS.pl

Witam,

Wkład początkowy można osiągnąć w różny sposób.
Zaczynając od własnych oszczędności kończąc na kredytach bankowych.

Ja własny wkład pobiorę z innego źródła, mianowicie z portalu kokos.pl.
Ogólnie jest to strona która oferuje pożyczki gotówkowe online, na przyzwoity procent na dogodny termin.
Nie bez powodu wybrałem ten serwis, dlatego, że jak w późniejszym okresie zauważycie postaram się tam pieniądze inwestować a nie pożyczać.


No to zaczynamy....
Sama rejestracja jest banalnie prosta, wystarczy kliknąć w poniższy baner



Kliknąć rejestrację i postępować pokolei wraz z instrukcją.
Następnie dokonujemy weryfikacji (ceny są zmienne, są różne promocje itd.)
Po tych czynnościach możemy starać się o pożyczkę.

Ja dostałem pożyczkę w przeciągu 12 godzin. Na kwotę 500 zł, na okres 6 miesięcy przy 12 %.
Dzisiaj dostałem pieniążki na konto, dostałem dokładnie 477 zł i będzie to Mój początkowy wkład w inwestycje.

2 komentarze:

  1. Brawo za smykałke do inwestycji. najtrudnijesza na kokosie jest pierwsza transakcja. Potem aby odrobić te 12% sam będziesz mógl pożyczać pieniądze z odpowiednim procentem.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nadal działasz na portalu kokos.pl?

    OdpowiedzUsuń